• דף הבית
  • עיצוב
    • אביזרים / אקססוריז
    • מטבחים
    • טקסטיל
    • רהיטים
    • תאורה
    • חדרי רחצה וחיפוי
    • חדרי ילדים
  • lifestyle
    • drinks & food
    • אופנה
    • צילום
    • אירועי עיצוב
    • אמנות
  • אדריכלות
    • בארץ
    • בעולם
  • טרנדים
  • shop it
  • made in Israel
  • דף הבית
  • עיצוב
    • אביזרים / אקססוריז
    • מטבחים
    • טקסטיל
    • רהיטים
    • תאורה
    • חדרי רחצה וחיפוי
    • חדרי ילדים
  • lifestyle
    • drinks & food
    • אופנה
    • צילום
    • אירועי עיצוב
    • אמנות
  • אדריכלות
    • בארץ
    • בעולם
  • טרנדים
  • shop it
  • made in Israel

פלטפורמה מקוונת חדשה לסלונה 

יריד העיצוב הגדול והמקיף בעולם השיק פלטפורמה דיגיטלית שאמורה להפעיל את היריד מעבר לימים שבו הוא נערך פיזית. 365 ימים של סלונה דל מובילה

יולי 4, 2021

 

פלטפורמה מקוונת חדשה לסלונה

פרויקט Salone del Mobile.Milano הדיגיטלי הושק בסוף יוני 2021 עם דגש על B2B שנועד לתמוך באסטרטגיות של החברות המציגות. הפלטפורמה מצוידת בכלים ובמערכות המיועדים לסייע בהובלה של האירוע – תערוכת העיצוב הנרחבת בעולם.  

מדובר בכלי דיגיטלי זריז, שיתופי, משולב ורוחבי המסוגל להפגיש בין כל השחקנים השונים בתחום שלנו. התערוכה צפויה להתקיים במילאנו מה-5 עד ל-10 בספטמבר במרכז הירידים הצמוד לעיר – Rho Fairgrounds.  

"המגיפה הייתה המאיץ הדיגיטלי הגדול בהיסטוריה. כולנו למדנו כיצד לעשות דברים שקודם לא עשינו וגילינו שדיגיטל הוא כלי אדיר לחוסן. עכשיו, כשאנחנו יוצאים בזהירות מהמגיפה, העולם כבר לא זהה לזה שהיה, אנו נכנסים לעולם היברידי חדש שבו התחומים הפיזיים והדיגיטליים מתקיימים יחד, מגבירים זה את זה ומקדמים את ההזדמנויות שלהם. זה הכיוון שאליו פלטפורמת Salone del Mobile פונה", אמר ריקרדו לונה עם ההשקה. 

פלטפורמה מקוונת חדשה לסלונה

פלטפורמה מקוונת חדשה לסלונה

פלטפורמה מקוונת חדשה לסלונה

פלטפורמה מקוונת חדשה לסלונה

פלטפורמה מקוונת חדשה לסלונה

פלטפורמה מקוונת חדשה לסלונה

פלטפורמה מקוונת חדשה לסלונה

פלטפורמה מקוונת חדשה לסלונה

פלטפורמה מקוונת חדשה לסלונה

פלטפורמה מקוונת חדשה לסלונה

מטרת הכלי היא כפולה: הגברת הסמכות, ההשפעה והמנהיגות של Salone del Mobile מילאנו והמשך תמיכה בממד הפיזי מנקודת מבט אסטרטגית, מסחרית ותקשורתית. הכלי צפוי לעזור ביצירת ערך והפיכת מניע עסקי עבור החברות המציגות, הגברת הנראות, הכפלת שיטות וזמן החשיפה וכן חיבור ליעדים ולניצול השירותים המוצעים. 

יעדים אלה יושגו הודות להצעה המייחדת את הפלטפורמה הזו מאלה שכבר קיימות בשוק: שילוב של סוגי תוכן ושירותים משולבים שנועדו לתפוס את תשומת הלב של המבקרים עוד לפני ההגעה ולהגביר את ערך האינטראקציה והקשר עם כל קהילת העיצוב. הרעיון הוא להפגיש באמת את הממד הדיגיטלי ואת החוויה הפיזית של יריד הסחר העיצובי. 

הפלטפורמה תציג תכני עריכה מקוריים, בעלי אופי B2B ו-B2C, המתעדכנים כמה פעמים ביום ומתפצלים תחת כותרות נושאיות, תוך התמקדות רוחבית בעיצוב, ריהוט, אמנות, אדריכלות, מדע וטכנולוגיה; בפלטפורמה יהיו ראיונות עם גיבורים ממגזרים ושווקים מסוימים אלה ודמויות בעלות חזון והמובילות את סצנת התרבות הלאומית והבינלאומית; ייערכו שיתופי פעולה עם כתבי עת ומובילי דעה מכל רחבי העולם, המייצרים מספר רב של דעות ונקודות מבט שונות; ועוד. כל זה יאפשר למשתמשים לשאוב השראה, לגלות מה קורה ולקיים אינטראקציה כל השנה עם קהילה שנועדה לצמוח באופן אקספוננציאלי. 

פלטפורמה מקוונת חדשה לסלונה

פלטפורמה מקוונת חדשה לסלונה

מהצד השני תעניק הפלטפורמה תוכן ממוקד לחברות העיצוב המסחריות, שיאפשר להם להציג את עצמם באופן חופשי ועצמאי באמצעות הנרטיבים הייצוגיים ביותר שלהם – כמו גם תמונות וסרטונים – וכמובן, דרך המוצרים שלהם, חדשים לגמרי שייחשפו במקום לצד מוצרים אייקוניים המזוהים איתם. ערך הפלטפורמה מבחינתם טמון באופי האינטראקטיבי שלה: הם יוכלו להיעזר בחדרי פריצה, אולמות תצוגה וירטואליים וערוצי קשר דיגיטליים שיבטיחו החלפת מידע מיידית ופורה עם יעדיהם לפני היריד, במהלך ואחריו. השגת המטרה המשותפת: דיגיטלית בשירות הפיזי ולהיפך. 

זה נכון גם לגבי הקטגוריה השלישית של תוכן, המתייחסת לאירוע ולשירותים הקשורים לחוויית יריד הסחר: כרטיסים ומידע לארגון ביקורים ותכנון פגישות לשבוע שבו מתקיים היריד ויישומים שיאפשרו את תהליך הביקוש וההיצע של את מוצרי הריהוט המוצעים. 

לקלאודיו פלטרין, נשיא פדרגלנו ארדו, אומר כי "נכון להיום, זה סלונה כל השנה הודות לפלטפורמה הדיגיטלית, יריד העיצוב המפורסם ביותר בעולם יישאר 'פתוח' 365 ימים בשנה". דהיינו גם אחרי שהיריד ייגמר יהיה אפשר ליצור קשר, לרכוש, להתעדכן וכך הלאה.  

"זו הזדמנות שאף יריד אחר בתחום העיצוב לא מספק בשלב זה, והחברות מכירות היטב את ערכה, הטמון גם בגישה התרבותית והעריכתית שלו, שנועדה להבטיח שהוא יהווה אמת מידה לעיצוב ברמה בינלאומית", מוסיף פלטרין.  

מרקו סבטה, מנכ"ל Salone del Mobile.Milano, הוסיף: "הפלטפורמה הדיגיטלית החדשה מסמנת שינוי מהותי משמעותי עבור Salone del Mobile.Milano ומספקת חוויה דיגיטלית מתוחכמת, שאבן הפינה שלה היא בדיוק השילוב של פיזי והאינטרנט. זה כלי עסקי עבור החברות ומסיק וירטואלי של יופי, ערך ואיכות. מרחב וירטואלי לשיתוף פרשנויות של עולם העיצוב והחדשנות, המאפשר הצצה לעתיד המגזר וטיפוחו בחזונות ואפשרויות".  

לפרטים: https://salonemilano.it/it, https://salonemilano.it/en/onair_en 

 

-Salone del mobile.MilanoB2B ו-B2CRho Fairgroundsאדריכלותאמנותחברות העיצוב המסחריותיריד העיצוב הגדול והמקיף בעולםמדע וטכנולוגיהעיצובריהוט
Share

אירועי עיצוב

You might also like

לקראת המהדורה ה-60 של הסלונה 
מרץ 18, 2022
חידושים ב-Collectie
פברואר 27, 2022
יום המשפחה בעבודה
ינואר 23, 2022
  • אודות Goodesign

    באתר Goodesign תוכלו להתעדכן בכל מה שליקטנו עבורכם, חשוב ומעניין לדעת בתחום העיצוב

    Goodesign

  • הירשמו לרשימת תפוצה

    נרשמים ומקבלים במייל את כל מה שמעניין.
    נשמח לשלוח עדכונים משמחים (מבטיחות לא סתם להעמיס)






      *הפרטיות שלך חשובה לנו.
      אל דאגה, המייל שלך בידיים טובות

    • HOTSPOT

      • supersalone 2021 - דיווחים ממילאנו
        ספטמבר 6, 2021

    • עיקבו אחרינו

    • דברים שאהבתי

      כאן נשמר כל מה שאהבת
    • בלוג אורח

      • איור אישי מאמנית
        ינואר 19, 2020

    • Goodesign


    • הצטרפו לרשימת תפוצה

      • מה יש לנו עוד להציע?

        • המועדפים שלי
        • אודות Goodesign
        • HOTSPOT
        • בלוג אורח
        • GOODESIGN – תנאי השימוש באתר
        • צרו קשר
      • אנחנו ב-social


      © Copyright Goodesign