CIFI Sales Center Qingdao הוא מרכז מכירות בסימן ים, המוכיחה שאין צורך באמת לגור ליד הים אלא אפשר לקבל את התחושה בעזרת עיצוב פנים. הפרויקט China by the Sea עוצבה בידי Ippolito Fleitz Group.
מרכז המכירות המעוצב מקיף את המבקרים בים ובמוטיבים של ים. מתברר שים הוא מצרך מבוקש מאוד בסין. על אף שהמדינה מחזיקה בקו חוף של 14,500 ק"מ, הגישה למגורים ליד החוף היא זכות השמורה למטי מעטים. רבים מבקשים להשיג את אותה תחושה של שמש, רוח ומים, יחד עם מרחב רחב יותר, עד האופק. עבור תושבי הערים הצפופות והמאוכלסות בעולם הים הוא משאל לב. מרכז המכירות החדש מגיע לענות על הצורך הזה ובו יכולים לחוש רוכשים פוטנציאליים איך תוכל להיראות דירתם החדשה בפרויקט המגורים, גם ללא קרבה פיזית לים.
הגישה של מעצבי הפנים היא גישה בת-קיימא מינימליסטית, שבה שולטים צבעים של ים, מרחבים ומוטיבים נוספים שיוצקים תוכן לחלל.
נעשה שימוש בזכוכיות בגוון תכלת, קירות בחיפוי כסף בהיר, מטאלי, משטחים רפלקטיביים ומשטחים לבנים ובהירים.
הקונספט הוא משחק אסוציאטיבי על המוטיב של הים מתוך תפיסה כי הים מעלה זיכרונות ורגשות. מבחינת קישוטים יש מוטיבים של "דגים" השוחים מעל ראשי המבקרים, סירות, מפרשים, רשתות דיג, תמונות של ים שמהדהדות את הדבר האמיתי בפנים ועוד. אפשר להוסיף סאונד המזכיר את רחש הגלים להשלמת החוויה העיצובית.
לפרטים: Ippolito Fleitz Group – https://ifgroup.org/en/